Perrito - Reisverslag uit La Ciénaga, Dominicaanse Republiek van Anne-Marie Bargeman - WaarBenJij.nu Perrito - Reisverslag uit La Ciénaga, Dominicaanse Republiek van Anne-Marie Bargeman - WaarBenJij.nu

Perrito

Door: Anne-Marie

Blijf op de hoogte en volg Anne-Marie

25 Maart 2008 | Dominicaanse Republiek, La Ciénaga

Jaja we hebben een hondje en hij heet Nauruz, is een reutje, en is ongeveer 1 maand oud. Alexis kwam hem afgelopen donderdagochtend tijdens het hardlopen tegen. Vast zijn moeder kwijt geraakt of weggebracht door de eigenaar, want hier zijn de teefjes zodra t weer kan zwanger. Het kleine ding zag er heel slecht uit, had last van vlooien en teken en t stonk onwijs, maar na het eerst een flinke wasbeurt te hebben gegeven, om zo de meeste troep van zijn huid te verwijderen hebben we hem in een doos gestopt. Nu woont hij dus bij ons. Eergisteren kwam onze buurkat Pifri ook even buurten. Pifri is zo’n 5 maanden oud en ook al kunnen, so they say, katten en honden niet door 1 deur, Pifri wil continu met Nauruz ‘spelen’, andersgezegd, zijn reactie uitlokken, maar daar Nauruz nog heel klein is, reageert hij nog niet echt om de speelse tikjes van Pifri. Al hebben ze vandaag al wel een moment samen om mijn schoot gezeten, haha wie weet kunnen ze het als ze eenmaal groot zijn het super met elkaar vinden... dat zou leuk zijn...maar of dat hier kan?...het zijn beiden zulke skatjes. Helaas zal ik hen beide nog maar 1 maand meemaken, maar ach dan ga ik ook weer terug mijn eigen skatjes, Ernie en Bertie ;)

  • 25 Maart 2008 - 14:33

    Karen:

    Jeej, ben ik ook een keer de eerste. Op de 1 of andere manier wil iedereen dat toch altijd graag ;-) Ik vind het een superlief hondje! Ik zal zo nog je overige foto's bekijken, want ik loop een beetje achter op je site. Ik had je geld voor Juanes ontvangen, dus dat is goed gegaan! Enne, wij zijn nu bezig Cork te regelen voor half april. Tenminste, het laatste hostel moet geboekt worden en dan staat alles vast. Zo jammer dat je er niet bij kunt zijn. Maar als jij er ook weer bent moeten we maar snel weer eens met zn allen iets leuks doen! Dikke kus

  • 26 Maart 2008 - 02:35

    Zaher:

    Wat een leiverd zeg! Deed me aan filfil denken :( gelukkig zijn filfil en Naurus in goede Handen.....

    Pas goed op jezelf, ik zal je binnekort bellen.
    xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Dominicaanse Republiek, La Ciénaga

Anne-Marie

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 364
Totaal aantal bezoekers 53774

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2007 - 29 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: