FIJN PASEN - Reisverslag uit La Ciénaga, Dominicaanse Republiek van Anne-Marie Bargeman - WaarBenJij.nu FIJN PASEN - Reisverslag uit La Ciénaga, Dominicaanse Republiek van Anne-Marie Bargeman - WaarBenJij.nu

FIJN PASEN

Door: Anne-Marie

Blijf op de hoogte en volg Anne-Marie

19 Maart 2008 | Dominicaanse Republiek, La Ciénaga

Wat ik vergeten was in mijn vorige bericht te doen: jullie een HEEL FIJN PASEN te wensen. Bij deze. Geniet van t lange weekend, hopelijk met een beetje mooi weer. Ik zal mijn best doen om wat zonnestralen jullie kant op te sturen;)

Besos

  • 19 Maart 2008 - 20:52

    Mary Van Elswijk:

    Hoi,
    Wat een leuke berichtjes schrijf je toch!
    En wat betreft de zonnestralen, niet alles naar Nederland sturen.
    Ik ga 24 maart naar de D.R.
    We gaan eerst een week naar P.C.,en dan een week naar Barahona om oa ons sponserkind te bezoeken en naar de bateys van barahona op de suikerriet plantages om e.e.a. aan kleding e.d. te brengen.
    Wij verblijven daar in Casa Bonita.
    Als ik je verhalen hier lees komen we tijd te kort.
    Daarna nog twee weken naar P.C.
    met weer een overnachting in Santo Domingo.

    Groet Mary van Elswijk.

  • 20 Maart 2008 - 14:31

    Zaher:

    Hey Anne,

    Jij ook een fijne pest (te laat al) maar geniet van de zon, ik zal je helpen met zonnestralen naar NL te sturen.

    xxx

  • 20 Maart 2008 - 20:00

    Hanneke:

    Hi A-M!

    Wij krijgen een witte pasen, och das weer eens wat anders dan een groene kerst.. we maken er maar het beste van!

    Have fun,
    Han
    xxx

  • 20 Maart 2008 - 20:10

    Antony:

    Hallo, Anne-Marie

    Heel graag wat zonnestralen deze kant op a.u.b.; kunnen we wel gebruiken. Wordt namelijk een witte Pasen dit jaar!
    Jij ook een fijne Pasen gewenst!

    Heel veel groeten van,

    Antony

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Dominicaanse Republiek, La Ciénaga

Anne-Marie

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 300
Totaal aantal bezoekers 53772

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2007 - 29 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: