Vertrekdatum - Reisverslag uit La Ciénaga, Dominicaanse Republiek van Anne-Marie Bargeman - WaarBenJij.nu Vertrekdatum - Reisverslag uit La Ciénaga, Dominicaanse Republiek van Anne-Marie Bargeman - WaarBenJij.nu

Vertrekdatum

Door: Anne-Marie

Blijf op de hoogte en volg Anne-Marie

05 Februari 2008 | Dominicaanse Republiek, La Ciénaga

Lieve allemaal,

Misschien tegen jullie verwachtingen in, of misschien totaal niet, maar ik heb mijn vertrekdatum met 1 1/2 week opgeschoven. I.p.v 16/04 vlieg ik nu 28/04 terug met aankomstdatum de 29e in Brussel. Mijn ouders zitten er n.l. over te denken om over te komen,dan kan ik hen laten zien waar ik al die tijd gewoond heb en ik wil zelf ook nog wat meer van het land zien....(ben niet zo goed in afscheid nemen ;) hehe)

Deze verandering van datum kostte maar 50 euro (dat in vergelijking met wat ik voor het ticket betaald heb)

dat was het even voor nu.

heel veel liefs

  • 05 Februari 2008 - 16:58

    Mir:

    Absoluut verwacht ;)

  • 05 Februari 2008 - 19:07

    Martine:

    Harstikke goed idee van je om wat langer te blijven. En wat leuk de je ouders dan ook nog even komen. Wel fijn hè!?
    Geniet ook dan maar van jullie samenzijn.

    Lieve groetjes van je nicht (Martine).

  • 05 Februari 2008 - 19:53

    Hanneke:

    Hi A-M,

    Ja ja, dat doet allemaal maar!!!!
    Groot gelijk hoor meid, geniet ervan zolang het nog duurt!

    Liefs,
    Han

  • 06 Februari 2008 - 02:51

    Zaher:

    ummmmm,

    alleen omdat je ouders over zullen komen ;)?

    Ik begrijp het wel, geniet ervan.

    xxx
    Zaher


  • 06 Februari 2008 - 10:06

    Linda:

    he annemarie. leuk! Mooie foto's ook by the way! ik ben weer aan het bijkomen van carnaval. wel een spier verrekt. maarja mag de pret niet drukken. nog veel plezier en geniet ervan. liefs linda

  • 06 Februari 2008 - 12:11

    Priscilla:

    So predictable ;-)....hihi... nee hoor.. good for you!!!!

  • 06 Februari 2008 - 18:38

    Antony:

    Moet je altijd doen!! Kan je nog wat afkicken van je werkzaamheden.
    Trouwens top dat je pa en ma ook even aan komen vliegen....

    Heel veel groeten van je neef (Antony)

  • 09 Februari 2008 - 21:00

    Mary Van Elswijk.:

    Wat leuk voor je als je ouders komen zeg.
    Wij, (mijn man en ik )zijn van 1 t/m 6 april in Casa Bonita,we gaan o.a. 'ons'sponserkind en het project waar ze deel vanuit maakt, en haar ouders en broertje en zusjes bezoeken.
    Ik volg je verslagen, en krijg daardoor nog meer zin om te gaan!
    Nog een heel fijne tijd nog.

    Muchas Saludos Mary van Elswijk.

  • 11 Februari 2008 - 09:36

    Anita:

    Hai A.M.
    Fijn dat je het allemaal zo naar je zin hebt. Het is leuk al jouw verslagen te lezen. Dit pakken ze jou nooit meer af!
    En fantastisch dat jouw ouders nog komen.
    Geniet nog van alles. Groeten en liefs.

  • 11 Februari 2008 - 11:21

    Marinda:

    Hoi Annemarie,
    zo te lezen heb je het erg naar je zin.En is het erg mooi in de Dominicaanse Republiek. Ik ben nu net begonnen met mijn scriptie!! En daarna, dat zien we wel!
    Veel plezier nog en ik hoop dat je ouders die kant nog op komen
    Groetjes Marinda

  • 11 Februari 2008 - 20:39

    Mir:

    Mijn vertrekdatum wordt naar alle waarschijnlijkheid zo'n drie maanden verschoven...

  • 12 Februari 2008 - 08:30

    Dick En Willemien:

    Lieve Anne-Marie!
    Dat is een mooi bericht, dat je vader en moeder naar je toe komen!! Ze kunnen met eigen ogen zien waar jij de afgelopen maanden gewoond en gewerkt hebt; geniet ervan!
    Hier genieten we van een prachtige lenteachtige periode, wel 15 graden Celcius.
    Zeg Anne-Marie, veel groetjes en tot meels,
    Dick en Willemien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Dominicaanse Republiek, La Ciénaga

Anne-Marie

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 310
Totaal aantal bezoekers 53782

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2007 - 29 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: