oh, foutje:) hier t juiste postadres in Barahona - Reisverslag uit La Ciénaga, Dominicaanse Republiek van Anne-Marie Bargeman - WaarBenJij.nu oh, foutje:) hier t juiste postadres in Barahona - Reisverslag uit La Ciénaga, Dominicaanse Republiek van Anne-Marie Bargeman - WaarBenJij.nu

oh, foutje:) hier t juiste postadres in Barahona

Door: Anne-Marie

Blijf op de hoogte en volg Anne-Marie

20 Januari 2008 | Dominicaanse Republiek, La Ciénaga

Lieve allemaal,

Gisteren kreeg ik na 1 maand onderweg te zijn geweest een kaartje van mn ouders op mijn huisadres in La Cienaga. Dus....t komt uiteindelijk (na een maand) wel aan ...
Maar als je post wil sturen is het beter om dat naar t adres van Fundacion Taiguey in Barahona te sturen...

Ik las net in t berichtje van Nicole dat ik een typfout gemaakt heb...ohooh!!
het postbusnummer in Barahona is 106

dus:
Anne-Marie Bargeman
C/O Fundacion Taiguey
Apartado postal 106
Barahona
Republica Dominicana


Alette, Dick en Willemien, Karen, Marjolein, Leo en Bernadette en Martin, hartelijk dank voor jullie kaartjes. Super lief!!

Woensdag was ik dus met Alexis in Barahona en in het postkantoor konden we zonder sleutel voor de brievenbus gewoon onze post ophalen door gewoon het postbusnummer door te geven aan degene die er werkte... en we hoefden niet eens onze legitimatie te laten zien... Het is vreemd, maar als blanke hier straal je vertrouwen uit, want tja, van welke Dominicaan zouden wij post willen stelen? Dit klinkt heel raar, maar t is de waarheid. Het schijnt zelfs zo te zijn dat Dominicanen liever een blanke lifter in de auto meenemen dan een Dominicaan, voor het simpele feit dat men die blanke lifter vertrouwt en dus geen angst hoeft te hebben dat hun auto wordt gestolen of dat hen zelf wat overkomt.

Om terug te komen op de post. Nu alexis en ik weten dat t zo makkelijk gaat om de post op te halen, en we dus niet telkens de sleutel van de coordinatoren hoeven te vragen, gaan we vanaf nu wanneer we onze wekelijkse boodschappen halen (=totaal niet Dominicaans!!) meteen langs het postkantoor :)

Goed, nu moet ik stoppen en een guagua nemen naar Paraiso waar deze week hun patronales gevierd wordt. Morgen is de laatste dag en dan is het de dag van hun heilige, la Virgen de Altagracia.
De patronales van La Cienaga, la Virgen Fatima, wordt altijd in mei gevierd dus dat ga ik helaas niet meemaken. Ik ben benieuwd wat er voor een spectakel zal zijn in Paraiso en hou jullie op de hoogte!!!!

Tot snel weer!!
Hasta la proxima!!

Besos

  • 20 Januari 2008 - 17:27

    Mir:

    Aw man is die van mij er nog niet? Nou, dat wordt dus een e-card voor je verjaardag ;)

  • 21 Januari 2008 - 08:25

    Maaike:

    Nja, kaartje komt dan misschien in de verkeerde postbus aan... Maar hij is wel naar je onderweg!
    XXX

  • 27 Januari 2008 - 16:18

    Rob:

    Wist je al dat JUANES op 10 juni a.s. een concert geeft in de Heineken Music Hall te Amsterdam ?!

    Dikke kussssssss

  • 14 Februari 2008 - 09:04

    Ana Maria & Peter:

    Senorita!!! Como asi que tu regresas el 29 de Abril, recuerda que mi boda es el 25 y me encantaria que estuvieses con nosotros ese dia, bueno y Feliz cumpleanos!!!!!! cuidate mucho besos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Dominicaanse Republiek, La Ciénaga

Anne-Marie

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 308
Totaal aantal bezoekers 53782

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2007 - 29 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: