Post naar Barahona - Reisverslag uit La Ciénaga, Dominicaanse Republiek van Anne-Marie Bargeman - WaarBenJij.nu Post naar Barahona - Reisverslag uit La Ciénaga, Dominicaanse Republiek van Anne-Marie Bargeman - WaarBenJij.nu

Post naar Barahona

Door: Anne-Marie

Blijf op de hoogte en volg Anne-Marie

16 Januari 2008 | Dominicaanse Republiek, La Ciénaga

Lieve allemaal,
Vandaag heb ik de brievenbus in Barahona (postbus van Fundacion Taiguey) leeg gehaald en wat vond ik daarin... :) allemaal kaartjes. Echt super lief!!! Geweldig om post uit Nederland te ontvangen en ik heb ff gecheckt met de data en het doet er ongeveer 9 dagen over om hier aan te komen. Dus dat is niet slecht. Ik ben blij dat dat adres in ieder geval werkt. Nu nog afwachten of er ooit iets op mijn woonadres zal aankomen.Keep fingers crossed :)

  • 17 Januari 2008 - 09:52

    Maaike:

    Wie weet komt er ooit ook nog wel post uit Zweden bij je aan. Je weet maar nooit...
    't Lijkt erop dat alles goed is met je, vind het altijd heel erg leuk om te lezen hoe het met je gaat en wat je doet. Blijf ik toch nog een beetje op de hoogte hoe het met je gaat. En dat zonder grote inspanning (neem aan dat je gemerkt hebt dat mijn schrijffrequentie drastisch gedaalt is tot onder 0 en dan krijg je dus ook heeeeeel weinig e-mails terug... Eigen schuld dikke bult).
    Maar goed, heel leuk om altijd weer van je te horen. Wie weet kom ik er binnenkort nog toe eens een echte mail uit Zweden te sturen.

    Liefs
    Maaike

    P.S.: Kun je me Daf's email ajb sturen, ben ik kwijt geraakt bij de laatste computer switch...

  • 18 Januari 2008 - 16:08

    Nicole:

    Hee meid,
    nog meer vragen over de post: is het nummer 160 of 106? (Je hebt in 't ene berichtje namelijk 160 gebruikt en in 't andere 106 > verwarring :) )
    kus nicole

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Dominicaanse Republiek, La Ciénaga

Anne-Marie

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 314
Totaal aantal bezoekers 53774

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2007 - 29 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: