Dank - Reisverslag uit La Ciénaga, Dominicaanse Republiek van Anne-Marie Bargeman - WaarBenJij.nu Dank - Reisverslag uit La Ciénaga, Dominicaanse Republiek van Anne-Marie Bargeman - WaarBenJij.nu

Dank

Door: Anne-Marie

Blijf op de hoogte en volg Anne-Marie

10 Januari 2008 | Dominicaanse Republiek, La Ciénaga

Lieve Allemaal,

Bij deze wil ik iedereen even heel hartelijk danken voor de intentie van het sturen van een kaartje naar de DR. Helaas heb ik nog niets :( mogen ontvangen. Misschien moet ik 6 maanden erop wachten, zoals ik ook 6 maanden heb moeten wachten op een zomervakantiekaartje vanuit Cuba...nietwaar Nath;) Ik vind het heel lief dat jullie een poging hebben gedaan om iets te sturen. Zodra ik iets ontvang laat ik het direct weten.

Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend toe!

x

  • 10 Januari 2008 - 15:31

    Karen:

    oh oh... bad news dus! Ik heb je 2 dagen geleden een kaartje gestuurd. Nou, afwachten dan maar!

  • 11 Januari 2008 - 11:42

    Priscilla:

    Hallo hallo!!!

    Wilde je net een mailtje sturen om te vragen hoe het ongeveer duurt voor post om aan te komen... maar dat weet ik nu dus. Nou... hopen dan maar dat je mijn kaartje krijgt!!!! Zo te lezen heb jij het dus nog reuze naar je zin (wat ik je zeker niet kwalijk kan nemen!). We gaan morgen met z'n allen naar Ka, nog voor haar verjaardag... zo jammer dat je er niet bij bent!! We missen je wel hoor!!!

    Dikke dikke dikke KUS!!!

  • 11 Januari 2008 - 13:59

    Mir:

    Hmmmmmmm...nou wie weet komt mijn kaartje ooit nog aan, maar zo niet dan weet je in ieder geval dat we het geprobeerd hebben ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Dominicaanse Republiek, La Ciénaga

Anne-Marie

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 285
Totaal aantal bezoekers 53772

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2007 - 29 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: