Post:) - Reisverslag uit La Ciénaga, Dominicaanse Republiek van Anne-Marie Bargeman - WaarBenJij.nu Post:) - Reisverslag uit La Ciénaga, Dominicaanse Republiek van Anne-Marie Bargeman - WaarBenJij.nu

Post:)

Door: Anne-Marie

Blijf op de hoogte en volg Anne-Marie

09 December 2007 | Dominicaanse Republiek, La Ciénaga

Lieve Allemaal.

Voor het versturen van post naar mij :) is het het beste om het adres te gebruiken dat ik in een van de eerste berichtjes heb vermeld: Ana Maria Bargeman,C/O Fundacion Taiguey, Apartado postal 106, Barahona, La Republica Dominicana.
Mijn woonadres is Calle Primera 13,el Barrio nuevo, La Cienaga, Barahona, La Repubulica Dominicana.Ik weet niet of post op dit adres ooit aan zal komen,wel moet ik erbij zeggen dat het adres in het eerste bericht ook geen garantie is dat het dan daadwerkelijk aankomt en wanneer ik het dan krijg weet ik ook niet, dit hangt n.l. van mijn coordinatoren af(wanneer zij deze brievenbus legen...)Maar ik vind post krijgen wel altijd heel leuk. Dus iedere intentie waardeer ik zeer :)

Liefs

• 09 December 2007 - 14:37

Mir:

Merci beaucoup voor de snelle reactie :D

Besos!!!