Post:) - Reisverslag uit La Ciénaga, Dominicaanse Republiek van Anne-Marie Bargeman - WaarBenJij.nu Post:) - Reisverslag uit La Ciénaga, Dominicaanse Republiek van Anne-Marie Bargeman - WaarBenJij.nu

Post:)

Door: Anne-Marie

Blijf op de hoogte en volg Anne-Marie

09 December 2007 | Dominicaanse Republiek, La Ciénaga

Lieve Allemaal.

Voor het versturen van post naar mij :) is het het beste om het adres te gebruiken dat ik in een van de eerste berichtjes heb vermeld: Ana Maria Bargeman,C/O Fundacion Taiguey, Apartado postal 106, Barahona, La Republica Dominicana.
Mijn woonadres is Calle Primera 13,el Barrio nuevo, La Cienaga, Barahona, La Repubulica Dominicana.Ik weet niet of post op dit adres ooit aan zal komen,wel moet ik erbij zeggen dat het adres in het eerste bericht ook geen garantie is dat het dan daadwerkelijk aankomt en wanneer ik het dan krijg weet ik ook niet, dit hangt n.l. van mijn coordinatoren af(wanneer zij deze brievenbus legen...)Maar ik vind post krijgen wel altijd heel leuk. Dus iedere intentie waardeer ik zeer :)

Liefs

  • 09 December 2007 - 14:37

    Mir:

    Merci beaucoup voor de snelle reactie :D

    Besos!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Dominicaanse Republiek, La Ciénaga

Anne-Marie

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 53799

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2007 - 29 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: