Nieuw interieur woonkamer en keuken :) - Reisverslag uit La Ciénaga, Dominicaanse Republiek van Anne-Marie Bargeman - WaarBenJij.nu Nieuw interieur woonkamer en keuken :) - Reisverslag uit La Ciénaga, Dominicaanse Republiek van Anne-Marie Bargeman - WaarBenJij.nu

Nieuw interieur woonkamer en keuken :)

Door: Anne-Marie

Blijf op de hoogte en volg Anne-Marie

19 November 2007 | Dominicaanse Republiek, La Ciénaga

Hola lieve allemaal,

Eindelijk zijn de keuken en de woonkamer klaar en hangen de schappen aan de muur. Het duurde even maar nu ziet het huisje er echt een stuk beter en leuker/gezelliger uit, zowel van buiten als van binnen...zie zelf maar:) Al moet ikzelf nog wel bakkenstenen zien te regelen voor mijn schappen in mijjn slaapkamer:)maar dat komt nog wel.
Ah, omdat er nu een gordijntje in de keuken hangt om de glazen en borden en natte vaat af te scheiden van de rest van de keuken is dit ook tevens een mooie schuilplaats voor eventuele Willems.
Willems??-->uitleg: Op een van de foto's op deze site zie je een spin naast de hals van een wijnfles,deze spin hebben we Willem genoemd. Helaas was Willem niet zo'n stilzitter en zocht hij andere Willems/ Wilhelmina's op...dit heeft al voor aardig wat AAHHHHH!!! IIEEEHHHH!!!-momenten gezorgd. Op dit moment heb ik een Willy in mijn slaapkamer, dat is een baby Willem. Maar om even terug te komen op ons gordijntje met mooie stippen in de keuken...laatst deed ik die dus open om een glas te pakken...en toen zag ik Grote Willem met maar 6 poten i.p.v. 8...zie foto..dit was echt een IIEEHHH!!!!-moment. Het vreemde van deze spinnen is dat ze een heel plat lijf hebben en de ogen zitten boven op hun kop...Misschien hebben alle spinnen dit, maar t ziet er heel eng uit... Ik heb Grote Willem natuurlijk laten zitten,zoals jullie wel begrijpen :) want zoals ie daar nu zit, zit ie goed en heb ik er geen last van, haha!!

  • 19 November 2007 - 19:11

    Daf:

    Wow An wat an spinnen moeten dat whel nie sein zekg. My God. Ik kan mij forstellen dat ze je laten srikken zek!! Dikke kussen en tot je volkende berickt! Lots of Liefs!! Daf

  • 19 November 2007 - 19:45

    Zaher:

    Hee Anne,

    Ik zie je stijl al terug komen in La Cienaga. In een eethoek mag een fles wijn zeker niet ontbreken. Wie weet, drink wij samen nog wat op die stoelen!

    Ik vraag me af of willem de echte vader is, misschien verbergt Willamina andere onschuldige meerpotige kandidaten binnen je huis.

    Ik zal je binnenkort even bellen, ik ga mijn best doen om me verstaanbaar te maken. hahahahahah
    Daf, kan ik bij je op cursus? ;) LOL

    Groetjes,
    Zaher

  • 19 November 2007 - 21:02

    Lucienne:

    Anne Marie,ik zag laatst op tv dat die Big Willems gefrituurd best te kanen zijn ... even door een beslagje halen en bakken maar!

  • 20 November 2007 - 11:11

    Mir:

    Hahaha die spinnen geven hier bij mij al AHHHH IEEEHH momenten!! Wat een gore beesten zeg, heb ik toch liever de loslopende schapen en koeien in Ierland ;)

    Wel leuk dat jullie je huisje een beetje gezellig in hebben gericht, geeft toch wat extra sfeer natuurlijk :) Het bevalt dus nog goed met Alexis? Leuk dat er ook andere Amerikanen op bezoek komen!!

    Tot snel weer en succes met Willem & family,
    dikke zoen!!

    Mir

  • 20 November 2007 - 15:53

    Marjolein:

    Haha, je bent flink aan het uitbreiden dus ; ) Ik heb er zelf om gevraagd, maar toch wel een beetje scary die foto van die spin, vroeger heb ik er ook weleens zo eentje gezien, die was alleen wel nep whaaaaaaahaaaaa. Maar goed, je hebt de boel al aardig op orde lees ik, leuk hoor! Succes met je stage/projectje en zit m maar lekker achter z'n broek aan. Met een mañana-mentaliteit schiet het natuurlijk niet op daar : )

    Kussie Marjo

  • 21 November 2007 - 14:03

    Karen:

    ¿Estás loca? Spinnen NIET doodmaken? Sorry, ik zou het niet in mijn hoofd halen om samen te leven met zo'n engerd! Stoer van je! Het huis ziet er wel gezellig uit! leuk om je eigen plekkie te hebben nu! En eindelijk weet je beter wat je gaat doen de komende tijd! De zaken gaan vooruit! Succes! Kus

  • 21 November 2007 - 20:01

    Nicole:

    Ieuw, spinnen! Maar nog erger: haaien! Ik zou zelfs m'n kleine teen niet meer in dat water steken! Krijg al de kriebels als ik zo'n beest voorbij zie zwemmen op Discovery Channel.
    Leuk, jullie plekkie ziet er cosy uit zo!
    Veel succes met je opdracht!

    xx nicole

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Dominicaanse Republiek, La Ciénaga

Anne-Marie

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 53799

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2007 - 29 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: