Toelichting van de foto's bij het vorige verhaal:) - Reisverslag uit La Ciénaga, Dominicaanse Republiek van Anne-Marie Bargeman - WaarBenJij.nu Toelichting van de foto's bij het vorige verhaal:) - Reisverslag uit La Ciénaga, Dominicaanse Republiek van Anne-Marie Bargeman - WaarBenJij.nu

Toelichting van de foto's bij het vorige verhaal:)

Door: Anne-Marie

Blijf op de hoogte en volg Anne-Marie

17 November 2007 | Dominicaanse Republiek, La Ciénaga

Bij mijn vorige update over wat Noel allemaal wel niet had aangericht had ik wat foto's toe gevoegd van de gevolgen van Noel maar ook van de dagen in Santo Domingo. Zoals jullie dus hebben kunnen zien hebben de muggen uit de hoofdstad mij behoorlijk te pakken gehad, en dat te bedenken dat ze mij alleen geprikt hebben op mijn benen en niet eens op mijn armen en hoofd....ik moet er niet aan denken om zulke bulten en vlekken op mijn gezicht te hebben...dan ben ik niet meer La Rubia, maar La Roja, haha.
Die bulten hebben er uiteindelijk een kleine week gezeten, en dit bracht veel bekijks...vooral omdat mijn benen nog niet heel veel zonlicht hebben gezien en dan met die bulten...een vreemde combie qua kleuren;)
Gelukkig had Santo Domingo ook leuke kanten en dat in de zin van Sushi bars, ik had wel eerder sushi op, maar ik was nog nooit in een restaurant geweest waar ze alleen maar sushi serveerden...en wat een diversiteit, en kleurrijk en nog belangrijker erg LEKKER!!!
Ik ben toen ook voor het eerst dat ik hier ben in een bioscoop geweest...dat hebben wij namelijk niet hier in t dorp, en ook niet in Barahona. Dat stadje had t vroeger wel, maar sinds een paar jaar fungeert de bioscoop als kerk...dus tja dan maar de soapseries volgen, die ze hier in overvloed hebben... :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Dominicaanse Republiek, La Ciénaga

Anne-Marie

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 53794

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2007 - 29 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: