Teken van Leven!! - Reisverslag uit Ciudad Trujillo, Dominicaanse Republiek van Anne-Marie Bargeman - WaarBenJij.nu Teken van Leven!! - Reisverslag uit Ciudad Trujillo, Dominicaanse Republiek van Anne-Marie Bargeman - WaarBenJij.nu

Teken van Leven!!

Door: Anne-Marie

Blijf op de hoogte en volg Anne-Marie

04 November 2007 | Dominicaanse Republiek, Ciudad Trujillo

Lieve allemaal!!!

Hier EINDELIJK een teken van leven van mijn kant!! Op dit moment ben ik een paar dagen in Santo Domingo en heb ik de mogelijkheid om het Net op te kunnen. Met mij gaat het goed! Andreas, super dat je mij gebeld hebt en dat je de info over mij op de pagina hebt gezet. Morgen ga ik weer terug naar La Cienaga en hopelijk zal a.s. week het weer mogelijk worden om het internet te kunnen gebruiken.
Iedereen hartelijk dank voor zijn/haar berichtjes.

Tot heel snel weer want er moet weer nodig een update van mijn kant komen :)

Chao

  • 04 November 2007 - 15:33

    Mir:

    Ha meid, fijn om van je te horen!! Hopelijk hebt je inmiddels weer water? Kijk uit naar je update,

    dikke kus!!

  • 04 November 2007 - 16:58

    Yvonne:

    Hey Anne-Marie!

    Fijn om te horen dat alles goed met je gaat na de berichten van de storm! Wel vervelend dat je geen water en stroom had, maar goed, hoort erbij zullen we maar denken he! Wel leuk dat je wat locals hebt ontmoet en wat een mooie foto's! Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt over je opdracht daar en geniet ervan! Die avonturen kan je straks alleen maar om lachen! Ben benieuwd wat je daar nog meer gaat beleven!

    Liefs xxx Von

  • 04 November 2007 - 19:49

    Dick En Willemien:

    Dag Anne-Marie!

    Fijn om te horen dat het goed met je is na alle natuurgeweld van de afgelopen dagen; we kijken uit naar je volgende bericht. Ontvang veel liefs vanuit een herfstachtig Vierakker.

  • 05 November 2007 - 11:59

    Karen:

    Ha chica, gelukkig is alles oke! Tot je volgende berichtje! xxxx

  • 06 November 2007 - 12:55

    Daphne:

    Hi An!
    Ik zat ook drie dagen zonder ineternet en telefoon. Niet door de storm....ik dacht stomme tele2 maar Aagje had het snoer doorgeknaagd. Ik dus weer ns boos op de verkeerde. Aagje weerhield zich natuurlijk van ieder commentaar. Haha. Nu kan ik m'n mail weer checken.

    Dikke kus en blij te horen dat het goed met je gaat. Hoe was de schade in Santo Domingo?
    Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Dominicaanse Republiek, Ciudad Trujillo

Anne-Marie

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 53799

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2007 - 29 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: