Nieuw Mobiel nummer!!! - Reisverslag uit Ciudad Trujillo, Dominicaanse Republiek van Anne-Marie Bargeman - WaarBenJij.nu Nieuw Mobiel nummer!!! - Reisverslag uit Ciudad Trujillo, Dominicaanse Republiek van Anne-Marie Bargeman - WaarBenJij.nu

Nieuw Mobiel nummer!!!

Door: Anne-Marie

Blijf op de hoogte en volg Anne-Marie

13 Oktober 2007 | Dominicaanse Republiek, Ciudad Trujillo

Hai daar ben ik weer.

Ik was nog vergeten te vertellen dat ik vandaag een Orange Sim-Card voor mijn mobiel gekocht heb.

Mijn nummer voor de 6 maanden dat ik hier ben:
001 829 925 5365

Morgen vertekken we naar la Ciénaga, dan zal ik ook te weten komen waar ik kom te wonen en wat mijn adres zal zijn. Zodra ik dit weet horen jullie van mij :)

chao
xx

  • 13 Oktober 2007 - 07:37

    Hanneke:

    Hi! Fijn te horen dat je goed bent aangekomen. Leuk om je verhalen te lezen. Vertrek zelf donderdag naar Nerja, Zuid-Spanje voor een weekje. Vanuit daar dagtrips maken naar a.s. Gibraltar en Granada, heb er zin an!
    Veel liefs vanuit een 'ietswat'bewolkt Holanda.
    xxx
    Han

  • 13 Oktober 2007 - 08:19

    Karen:

    Leuk, een telefoonnummer en binnenkort een adres! In dat geval moet je de brievenbus maar eens goed in de gaten gaan houden! X

  • 13 Oktober 2007 - 10:06

    Odette:

    Hey,super joh dat de reis goed is verlopen.Gelukkig maar,heb nog aan je gedacht afgelopen donderdag.En gadverderrie die kakkerlakken,zal denk best moeilijk worden om er een foto van te maken!!!Heel erg leuk om zo iets van je te horen, verheug me op het verdere verloop van je avontuur.
    Liefs Odette

  • 13 Oktober 2007 - 17:45

    Linda:

    Hé! Nu al leuke verhalen. Heel veel plezier daar en maak er een supertijd van. De foto's van Inbev zijn ook heel leuk. Leuke groepsfoto. Meid, have fun!! groetjes xxx linda

  • 13 Oktober 2007 - 21:00

    Daphne:

    Hi Lieve An!! Ben ik even een dagje shoppen, meteen 3 berichten ;)).... Wat een mooie verhalen en wat goed dat je al zoveel hebt gezien. Zo te horen heb je het naar je zin.

    En bij de douane moet je maar gewoon denken,....heeee,...als jij mijn schoenen wil zien, ...als jij mijn voeten wil voelen en ruiken,...go your gang,....it's your own responsibility. Ik zou op de terugweg wat zweetertjes van een paar domenicaanse dagen aantrekken, hahaha. Kun je lachen. (lees op zn 'amerekans':) eigen skuld dikke bult!!Wat een wereld!

    Ben trouwens heel jaloers want zou al die mensen puilend uit een bus graag willen gefotograferen.
    Moetjos liefs!! Tot heel snel schrijfs! Alle liefs Daf

  • 13 Oktober 2007 - 21:04

    Daphne:

    Ik bedoel natuurlijk fotokraferen, een amerekanse zou miskien GEfotokrafeerd hebben kuzegd want die kan kuwoon nie zo goed neerlands skrijven,....tenminste,...dawilzekken,...niet zo koed als praten miskien. Je begkrijpt me wel :) Dikke kus!

  • 14 Oktober 2007 - 00:17

    Mir:

    Jeej een mobiel nummer, altijd leuk!! Kunnen we vanaf onze buitenlandse simcards berichtjes sturen ;)

    Over rijstijlen gesproken, die van de Ieren is ook niet misselijk, ik heb nog nooit zoveel gevloekt in mijn auto als hier op de weg!! ;) Wel weer een hele ervaring...

    Succes met de eerste dagen en het settelen, ben benieuwd naar je volgende berichtje.

    xxxx

  • 15 Oktober 2007 - 01:20

    Zaher:

    Hey Anne,

    Dit werkt goed, hopelijk houden we op die manier goed contact.

    Hier ook alles goed, nog weinig geslapen, maar ben nu wel moe na 3 dagen veel doen met familie!

    Ik heb je nummer genoteerd en zal je binnekort smsen.

    veel plezier nog, en ik lees je berichten graag.
    XXX
    Zaher

  • 15 Oktober 2007 - 09:22

    Yvonne:

    Hey Anne-Marie,

    Heb je berichtjes gelezen, klinkt erg leuk en heerlijk warm allemaal daar! Krijg ook super veel zin om zelf ook weg te gaan! Vond het erg gezellig je nog even gezien te hebben voor je vertrek en hoop dat je nog meer leuke dingen beleeft en mooie dingen gaat zien! Vandaag zal je volgens mij aan je stage gaan beginnen daar, ben benieuwd, succes en spreek je snel!

    Liefs xxx Yvonne

  • 16 Oktober 2007 - 08:46

    Rita Lagerwey.:

    Ha meisje. Het gaat nog steeds goed lezen we. Leuke foto's. Bij opsporing gezocht zien we dezelfde armoe. Is het verschil tussen rijk en arm daar ook zo erg.Wanneer ga je werken of is het nog steeds alles bekijken.Hier schijnt de zon momenteel (16.10.2007 10.45 uur) Jolanda zit in Mallorca en daar regent het volgens wat we op internet kunnen zien. Sneu hoor. Kan je warmte daar wel aan of is alles klammig. Wat is de temperatuur daar ongeveer.We zullen ook eens bellen. Wat is daar de beste (nederlandse) tijd voor want we willen je niet uit bed bellen. De groetjes van de Traffic afdeling en we kijken regelmatig op je site. Rita en Jac.

  • 17 Oktober 2007 - 06:38

    Daphne:

    Hi Lieve An! Wilde alleen even een berichtje achter laten over Enjoy. Wow wat heerlijk!!!! Ik heb de afgelopen 3 dagen elke dag lekker 40 min op de crosstrainer gestaan. Je had gelijk,....geweldig ding is dat zeg.
    Liefs,
    Daf

  • 17 Oktober 2007 - 06:38

    Daphne:

    Kewoon Amazing :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Dominicaanse Republiek, Ciudad Trujillo

Anne-Marie

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 53794

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2007 - 29 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: