Mijn voorlopige postadres - Reisverslag uit Breda, Nederland van Anne-Marie Bargeman - WaarBenJij.nu Mijn voorlopige postadres - Reisverslag uit Breda, Nederland van Anne-Marie Bargeman - WaarBenJij.nu

Mijn voorlopige postadres

Door: Anne-Marie

Blijf op de hoogte en volg Anne-Marie

02 Oktober 2007 | Nederland, Breda

Ik zal best aan die Dominicaanse mentaliteit moeten wennen, alles gaat n.l. ook per e-mail een tandje langzamer dan hier in Nederland. Dit merk ik vooral met het krijgen van antwoord op vragen per e-mail :) Ik heb er nog geen woonruimte, maar dat ga ik, als ik er eenmaal ben, met de coördinator regelen...jaahaaa over iets meer dan 1 week!!! Time flies!!
Maar hier al vast het voorlopige postadres:

Anne-Marie Bargeman
C/O Fundación Taiguëy
Apartado Postal 106
Barahona
República Dominicana

(Dit is n.l. het adres van de organisatie. Mijn eigen adres volgt nog zodra ik weet waar ik kom te wonen.)

Dit was het voor nu...tot heel snel weer!

Besos

  • 02 Oktober 2007 - 10:06

    Anita De Lange:

    Lieve Anne marie,
    Deze week ga ik jou niet meer zien!
    Daarom wens ik jou een enorm mooie tijd in de Dominicaanse. Veel zon, plezier en gezelligheid. Het zal je altijd bijblijven achteraf, misschien wel je mooiste tijd!!
    Dank je wel voor je fijne samenwerking je bent een gezellige collega.
    Goede reis en misschien tot ziens.
    Anita

  • 04 Oktober 2007 - 11:21

    Nathalie:

    Hey Anne,

    Nou ik heb je site gevonden ;-). Wilde alleen even zeggen dat dinsdag heel gezellig was!!

    Nog een weekje en dan is het zo ver!!! Spannend!

    Tot het volgende berichtje
    X
    Nathalie

  • 04 Oktober 2007 - 17:14

    Odette:

    hi enmerie,nog ff n berichtje van je collega.Ik vind t jammer dat ik niet bij je afscheid kan zijn,maar ik wens je alsnog n hele super,ondernemende,spannende tijd in de dominicaanse.
    Heel veel liefs van Odette

  • 07 Oktober 2007 - 12:30

    Mir:

    Jeeeej we kunnen elkaar post sturen, eens kijken of het aankomt!! In ieder geval heb je niet zo'n gek adres als Karen en Priscilla hadden, maar zelfs een straatnaam en nummer (ipv links bij de bakker, derde straat rechts, etc.)

    Ik hoop dat je een hele goede reis hebt en dat alles goed zal gaan, vooral in die eerste paar dagen, dat zijn altijd de lastigste vind ik.

    Dikke zoen en ik volg je avonturen vanuit Irlanda!

    xxx

  • 08 Oktober 2007 - 06:59

    Inge:

    Lieve Anne Marie,

    Vrijdag was onze laatste werkdag samen. Heel erg jammer!!! Ik heb aan jou een hele lieve spontane en goede collega gehad. Die ik zeker ga missen. Anne Marie, heel veel succes met je nieuwe baan.

    Heel veel liefs,
    Inge


  • 11 Oktober 2007 - 07:17

    Marjolein:

    Vandaag gaat jouw avontuur echt beginnen. Volgens mij ben je nu op weg naar Brussel.. Heel goede reis en hoop snel een eerste belevenis te lezen op jouw site!!

    Kus Marjo

  • 11 Oktober 2007 - 13:42

    Bianca:

    Hey Anne!

    Zie toevallig dat je vandaag gaat vertrekken (misschien ben je rond deze tijd al wel vertrokken) naar de DR, gaaaaaf zeg! Heeeeeel erg veel suc6, plezier. Maak er wat moois van om nooit te vergeten!! Je was een gezellige collega!
    Wie weet tot ziens,

    Liefs van Bianca

  • 12 Oktober 2007 - 10:38

    Daphne:

    Hi Lieve An!!
    Ik hoorde van je pap en mam dat je veilig bent aangekomen na een lange reis. Gelukkig heb je de mensen kunnen vinden daar en ben je veilig aangekomen. Heel veel plezier!
    Dikke kus, Daf

  • 12 Oktober 2007 - 12:07

    De Makkinkjes:

    hallo lieve anne marie,wij lazen net dat je goed bent aangekomen.Goede reis gehad!hoe lang heb je er nu over gedaan om er te komen.Zijn de mensen aardig en heb je een leuk onderkomen.Lieve meisje we mailen wel weer es een keer.Een hele fijne tijd daar en we mailen wel weer eens een keer weer.Adios Henk,Aaltjen en Mats.

  • 12 Oktober 2007 - 21:21

    Andreas:

    He jij,Anne-Marie goed aangekomen in Republica Dominicana :) las ik!
    Nou ben wel erg benieuwd naar je eerste ervaringen cq indrukken.
    We zien wel wanneer je toegang ziet te krijgen tot het net!
    Wens je veel sterkte en geniet ervan.

    Andreas :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Breda

Anne-Marie

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 53794

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2007 - 29 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: