Amuses maken met United Dutch Breweries - Reisverslag uit Breda, Nederland van Anne-Marie Bargeman - WaarBenJij.nu Amuses maken met United Dutch Breweries - Reisverslag uit Breda, Nederland van Anne-Marie Bargeman - WaarBenJij.nu

Amuses maken met United Dutch Breweries

Door: Anne-Marie

Blijf op de hoogte en volg Anne-Marie

28 September 2007 | Nederland, Breda

Voordat ik stop met werken bij InBev en voordat ik vertrek naar de Dominicaanse Republiek was ik samen met mijn collega's uitgenodigd om afgelopen donderdagavond in 'Crème de la Crème' in Ulvenhout amuses te maken en deze ook op te eten. Echt heerlijk!! De avond was zeer geslaagd en we hebben dan ook heerlijk gegeten en errug gelachen. Zie foto's...need I say more?;)

Dank lieve collega's voor de fijne avond!!

• 29 September 2007 - 20:59

Miriam:

Ha meid!!! Dat ziet er gezellig uit zeg, al heb ik even geen idee wat amuses ook al weer zijn, maar hopelijk heb je genoten!!

Heel veel succes met alle laatste voorbereidingen, het komt nu al dichtbij! Zet hem op, you can do it!