Welkom Allemaal!!! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Anne-Marie Bargeman - WaarBenJij.nu Welkom Allemaal!!! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Anne-Marie Bargeman - WaarBenJij.nu

Welkom Allemaal!!!

Door: Anne-Marie

Blijf op de hoogte en volg Anne-Marie

06 September 2007 | Nederland, Breda

Lieve allemaal,

Zo daar is ie dan!!Mijn eigen website!! 11 oktober vertrek ik naar de Dominicaanse Republiek voor een stage van 6 maanden. Hier ga ik dan bij de NGO Taigüey werken in La Ciénaga(in het Zuid-Westen van de Domicaanse Republiek). Ik zal er aan een project gaan werken om vrouwen te helpen om hun eigen bedrijfje op laten richten zodat zij in hun eigen inkomen kunnen voorzien. Ben echt heel erg benieuwd hoe dit alles zal verlopen, maar het is ook allemaal zo snel gegaan. Vrijdag 31 augustus werd ik eindelijk gebeld door de directeur van de organisatie en die avond hoorde ik dat ik er heen mocht. Toen een startdatum en einddatum bepaald en de week er op een vliegticket geboekt. Wel nu, ik vertrek dus 11 oktober en begin er de 15e, en 11 april zal mijn laatste stagedag zijn en op 16 april vlieg ik weer terug om dan weer op 17 april in Brussel aan te komen. Spannend!!! en er moet toch nog zoveel geregeld worden.....maar het komt allemaal goed. Ik heb er enorm veel zin in!! Zo, dit was het eerste berichtje van mij ik hoop dat er nog velen zullen volgen als ik daar eenmaal zit. Gelukkig heb ik er een computer tot mijn beschikking en kan ik, zolang er elektriciteit zal zijn, jullie geregeld updaten. Jullie horen weer van mij!
Liefs

  • 14 September 2007 - 18:45

    Miriam:

    Heeey

    moet je daar eerst een uur fietsen voor electricity? ;) Nee, het zal wel meevallen denk ik! Ik wens je heeeel veel plezier toe bij je stage. Het klinkt in ieder geval allemaal erg gaaf :D

    Dikke zoen!

  • 14 September 2007 - 19:16

    Martine En Parents:

    Hoi Anne-marie,
    Wat horen we nu, ga je helemaal naar de Dominicaanse Republiek?? Gaaf zeg. We wensen je daar heel veel succes met alles wat je daar gaat doen.
    Veel liefs en tot mails van
    Martine , Dick en Johanna

    P.s. Pa en ma zijn hier, vandaar dat je ook de groeten van hen krijgt (ze hebben nog geen internet hoor!!!).

    Ciao ciao

  • 15 September 2007 - 05:35

    Mr.Mark:

    Nou Ann,
    Dat je het daar maar heel erg naar je zin mag hebben en je er heel veel plezier van gaat krijgen. Ga je missen ... ook al zit ik al in Beijing en heb je al tijden niet gezien ;)
    Groeten uit Beijing, Mark

  • 15 September 2007 - 08:31

    Linda:

    hoi An, keileuk!! Dan moeten we inderdaad nog snel even afspreken wat Hanneke voorstelde. Supergaaf voor je en lekker mooi weerrrrrrrr! groetjes linda. We bellen nog even voor die tijd.

  • 15 September 2007 - 11:00

    Martijn:

    Hey Annie

    Heb je de golfplaten al ingepakt? Al een squash bal gekocht? Ik denk niet dat ze daar veel squash banen hebben hoor. :s Alvast heel veel plezier gewenst en we bellen snel. Groetjes

  • 15 September 2007 - 11:47

    Karen:

    Lieve Anne, ik ben heel blij voor je dat alles nu geregeld is! Ik wens je heel veel succes met je stage en hoop nog veel meer berichten te gaan lezen straks... Ik ga je missen! Dikke kus.

  • 15 September 2007 - 17:18

    Hanneke:

    Ga je zeeeeeeeker volgen, ben erg benieuwd hoe je daar zal hebben. Zal vast allemaal goed komen, je bent tenslotte een ervaren reizigster!
    Liefs,
    Han

  • 15 September 2007 - 17:46

    Daphne:

    Heel erg veel plezier!!
    Dikste kus

  • 16 September 2007 - 08:40

    Dick En Willemien:

    Anne-Marie, hartelijk dank voor je bericht op het web; we hopen er nog vele te ontvangen! Veel sterkte met je voorbereidingen en liefs van ons beiden.

  • 16 September 2007 - 10:29

    Antony:

    Hallo, Anne-Marie

    Knap geregeld van je!!
    En nu die uitdaging aldaar aangaan en verder handen en voeten geven: een mooi en vooruitstrevend project.

    Ik wens je daarbij alle succes toe en veel werkplezier!

    En natuurlijk genieten tussen de bedrijven door van de cultuur, mensen en de natuur!

    We keep in touch.

    Groeten van,

    Antony

  • 26 September 2007 - 08:40

    Lucienne:

    Lieve Enne-Merrie!
    Ik vind het geweldig voor je en ben heel nieuwsgierig hoe je alles daar gaat aantreffen. Ga genieten van alle nieuwe ervaringen en ik hou je via de website in de gaten.
    IK GA JE MISSSSSSSSSSSEN!!!!!

    Toedeloe
    Luus

  • 26 September 2007 - 13:25

    Reinier:

    Lieve Anne-Marie, heel veel plezier en succes zonder al te veel hurricanes !
    Dank voor al je hulp bij UDB/TRAFFIC en als je weer in Nederland bent zie ik je graag weer terug !Abrazzo de Reiniero
    (wat moet ik nou met Bemar ???)

  • 26 September 2007 - 13:43

    Robin De Bruijn:

    Leuk Anne-Marie, veel succes en ik hoop dat het een eindeloze reis zal worden !!!
    Hoop als je weer terug bent alle spannende verhalen van je te horen.

    Groetjes,

    Robin

  • 26 September 2007 - 13:51

    René:

    Hoi Anne-Marie,

    Ik vind het geweldig leuk voor je. Zet hem op! Mochten ze nog lekker bier nodig hebben in Dominica, je weet ons te vinden!

    Heel veel plezier!

    René

  • 26 September 2007 - 15:15

    Marjan:

    Supergaaf!! Ik ga alle verhalen zeker lezen!!! Kom je nog daarvoor in Utrecht?

  • 27 September 2007 - 07:15

    Odette:

    Hoi Anne-Marie,
    Keileuk voor je dat je een stageplek hebt gevonden.
    Wat een uitdaging voor je!
    Hopelijk ga je het er heel erg naar je zin hebben, en zie ik je ooit nog in Breda.
    Groetjes Odette

  • 27 September 2007 - 20:40

    Benn:

    Heeeeeeeey Anne-Marie,

    Ik vond het erg gezellig vanavond, en hoop dat je het super naar je zin gaat hebben daar ver weg van ons ...

    Ik zal regelmatig eventjes hier langs komen om te lezen hoe het met je gaat ! ( je staat bij deze in mn firefox bookmarks ;) )

    knuffel,

    Ben

  • 08 Oktober 2007 - 11:50

    Frank, Petra En Kids:

    Hallo Anne-marie,
    De computer deed het niet ,maar toch nog een mailtje van ons. Ik ben gelukkig nog niet te laat met je heel veel succes te wensen in de Dominicaanse republiek.
    Geniet ervan en maak er een geweldige tijd van.
    heel veel groetjes van Frank en Petra en een dikke kus van Thomas en Laura.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Breda

Anne-Marie

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 53794

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2007 - 29 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: